خرید تلویزیون از گناوه تعطیلات به پایان رسیده است ، اما خرده فروشان با برخی از بهترین معامله های تلویزیونی که دیده ایم ، سال جدید را آغاز می کنند. CES 2020 نیز در حال انجام است و پیش بینی می کنیم معاملات خرده فروشان حتی تهاجمی تر شاهد خواهیم بود زیرا خرده فروشان راهی برای تلویزیون های جدید 2020 می شوند.

Amazon ، Best Buy و Walmart به تخفیف مدل های مختلف تلویزیون از LG ، Samsung ، Scepter ، Sony ، RCA ، Vizio ، Westinghouse و موارد دیگر ادامه می دهند. به عنوان مثال Walmart ، خرید تلویزیون از گناوه همچنان تا 50٪ تخفیف تلویزیونهای QLED سامسونگ را ارائه می دهد. در همین حال ، Best Buy دارای چندین تلویزیون صفحه نمایش بزرگ در فروش از 249.99 دلار است.

با انتخاب گزینه های زیادی ، خرید تلویزیون می تواند بسیار زیاد شود. به همین دلیل ما در حال جمع آوری بهترین معاملات تلویزیون موجود در حال حاضر هستیم تا تجربه خرید شما راحت تر شود.
راهنمای خرید تلویزیون 2020

    یک تلویزیون با وضوح کمتر از 4K خریداری نکنید. 4K این روزها استاندارد است ، بنابراین مگر اینکه یک مجموعه 1080p بسیار ارزان قیمت را ببینید ، با 4K بچسبانید.
    به همین ترتیب ، تلویزیون را بدون قابلیت های "هوشمند" خریداری نکنید. این باعث می شود جریان برنامه ها از قبیل Roku ، Hulu و Prime Video آسان شود.
    به دنبال مجموعه های سازگار با HDR باشید. آنها رنگهای واقعی تر و کنتراست خرید تلویزیون از گناوه بهتری را ارائه می دهند. 5 فرمت HDR وجود دارد ، اما اصلی ترین مورد نظر شما HDR10 ، HDR10 + ، HLG و Dolby Vision هستند.
    از پرداخت گارانتی های طولانی خودداری کنید. شما باید حداقل 1 سال ضمانت دریافت کنید و شرکت کارت اعتباری شما معمولاً محافظت بیشتری را ارائه می دهد.
    از تلویزیون های مرمت شده خودداری کنید (مگر اینکه پس انداز گسترده باشد). مشکلی که در مورد تلویزیونهای مرمت شده وجود دارد این است که اگر تلویزیون شما بیشتر از آنچه پیش بینی کرده اید خیس و خراش داشته باشد ، حمل و نقل برگشتی معمولاً روی شما قرار دارد و حمل و نقل یک تلویزیون بزرگ بسیار سریع می تواند گران شود.
    لیست کاملی از نکات خرید تلویزیون را بررسی کنید.

منبع :

https://www.linkedin.com/company/fullvezion